U

WEBANALYSE

Få bedre innsikt i trafikken på nettstedet ditt

 

HVORFOR WEBANALYSE?

FORSTÅ BRUKERNE

Brukerinnsikt – hvordan kan vi hjelpe brukerne til å løse deres behov på best mulig måte?

FÅ FLERE KONVERTERINGER

Kundeinnsikt – hvordan finner kundene meg, hva er viktig for dem for å kunne fullføre et kjøp på siden?

 

Trenger du ekstra digital kompetanse innen webanalyse?

KONVERTERINGS – STRATEGI

Inneholder en plan for hvordan vi kan få flere av dine besøkende til å konvertere (eksempel: melde seg på nyhetsbrev, kontakte deg, laste ned er dokument, spille av en lydfil, kjøpe et produkt osv.) Dette innebærer også hvordan vi kan gjøre endringer på nettstedet for å få til best mulig analyse og innsikt underveis slik at nettstedet hele tiden lever opptil maks potensiale. (eksempel: for å kunne måle kontakthenvendelser burde vi sette opp måling på en knapp eller på en takk-side.)

B O O K  workshop 

Se også workshop i digital strategi. 

Les mer om performance marketing her.

WEBANALYSE

Gjennomføring av konverterings-strategien. Strategien er mal på hvor vi skal starte og hvilke prioriteringer vi skal gjøre. Målet er å få flere konverteringer på nettstedet. Vi setter opp målkonverteringer, får målekodene på plass på alt som skal måles. Rapporter tilbys enten hver 6 mnd eller hver 12 mnd.

Inneholder optimalisering underveis og overvåking av endringer i trafikk og på nettstedet.

B E S T I L L  webanalyse

Les om Performance marketing her.

3
3

Lyst til å bli bedre kjent?

Jeg blir veldig glad om du vil si hei til meg.